علی بابا به 80 درصد تماس‌ها در کمتر از 20 ثانیه پاسخ می‌دهد

علی بابا به 80 درصد تماس‌ها در کمتر از 20 ثانیه پاسخ می‌دهد


کمتر کسی است که امروز علی بابا را به‌عنوان مرجع معتبر و تخصصی صنعت گردشگری نشناسد و از خدمات آن مانند خرید اینترنتی بلیط هوایپما، قطار، اتوبوس، تورهای مسافرتی و رزرو آنلاین هتل استفاده نکرده باشد.

علی بابا که پنج سال پیش فعالیت خود را با فروش آنلاین بلیط هواپیما شروع کرد، امروز با بیش از 700 نفر پرسنل متخصص، بزرگ‌ترین کسب‌وکار حوزه گردشگری ایران است. علی بابا علاوه بر توسعه خدمات خود، در زمینه خلق، رشد و نمو کسب‌وکارهای مختلفی در حوزه گردشگری سلامت، هوش مصنوعی، مسئولیت اجتماعی و… فعال بوده و دفتر مرکزی گروه علی‌بابا هم که به دفتر «روز اول» معروف است در کارخانه نوآوری آزادی واقع شده است. علی بابا در کنار ارائه خدمات متنوع گردشگری، امکان استرداد هزینه خرید بلیط سفر، حتی بلیط چارتری و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را برای مشتریان فراهم کرده است. در حال حاضر تیم پشتیبانی 247 نفره علی بابا حتی در ایام تعطیلات پاسخگوی نیاز مشتریان است. نتیجه تلاش شبانه‌روزی این تیم، رسیدن به نرخ پاسخگویی 98 درصد و نرخ 80 درصدی رفع اشکال مشتری در اولین تماس است. همچنین نرخ پاسخگویی کمتر از 20 ثانیه به مشتریان به رقم 80 درصد رسیده است.

اگر قصد سفر دارید، همین حالا می‌توانید برای خرید بلیط هواپیمای داخلی، قطار و بلیط اتوبوس به وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید از طریق آدرس   https://www.alibaba.ir/iranoutبا بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن بلیط سفر خود را خریداری کنید.

2121

منبع: سایت خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *